je bent nu hier: Home » Welkom

rek nr: IBAN NL14 RBRB 0946 2387 58
t.a.v. st Jannes slutter.nl te Silvolde

Welkom op JANNESPOP

Het zal je maar gebeuren; je hebt een superleuk gezinnetje met 2 fantastische zoontjes, je jongste zoontje van 3 heeft af en toe last van wat hoofdpijn, je gaat ermee naar de dokter en dan blijkt plotseling dat er meer aan de hand is en binnen een paar dagen stort je wereld compleet in elkaar; Jouw zoontje heeft de ernstigste vorm van kanker die er is, met uitzaaiingen in hoofd en ruggenmerg en met een overlevingskans van maximaal 25% ...

Iedereen kan zich dit vreselijke scenario voortellen, en toch ook weer niet, want de werkelijkheid is vele malen erger. Alles laat je ervoor vallen en maanden lang leef je maar voor 1 ding; HOOP!!
Je leeft in het ziekenhuis en wordt heen en weer geslingerd tussen hoop, angst, vrees, kwaadheid en alle emoties die je maar kunt voorstellen. Je bent nergens anders mee bezig en je wilt maar 1 ding; dat jouw kindje dat wonder is, dat jouw kindje het wel redt.
Helaas blijkt dat er voor Jannes geen genezing mogelijk is.

Jaarlijks sterven circa 1500, veelal jonge, mensen in Nederland aan een primaire hersentumor. Dit is meer dan 4 per dag! In bijna alle primaire hersentumor gevallen is nog GEEN genezing mogelijk.
Wij vragen aandacht voor deze problematiek.

Onze missie een jaarlijks terugkerend benefietfestival om zoveel mogelijk geld in te zamelen om getroffenen van een primaire hersentumor meer hoop en kans op genezing te geven. Als wij in staat zijn, door het stimuleren van meer onderzoek naar hersentumoren, 1% genezingskans te bereiken, dan zullen andere partijen ook volgen en investeren in meer onderzoek naar hersentumoren. Daarom bundelen wij onze krachten met de stichtingSTOPhersentumoren.nl

Ons doel is ook andere gezinnen financieel te ondersteunen in kosten die zij maken ten gevolge van hun ziekte, een nadere aanduiding van de besteding waaraan de ontvangen gelden besteed kunnen worden zijn bijv. opvangen van inkomensverlies, aanschaf medische hulpmiddelen etc., maar ook een cadeau kan een belangrijke bijdrage leveren aan de mentale energie van het zieke kind. De lach van een kind is heel veel waard.

Wilt u sponsor worden?

klik hier!